Saturday 20 August 2011

dapat pun si bulu betina

setelah sekian lama mencari ayam bulu betina ni,akhirnya dapat jgk aku belinya..hrgnya jgn ckpla,memang melambung..benda pun susah nk dpt kan..tp alhamdulillah lah,selamat pergi dan ballik dan yg paling penting impian utk dapatkan ayam ni tercapai..walaupun agak jauh perjalanan utk dptkan ayam ni,tapi memang berbaloi..warna ayam ni agak cerah kat bahagian kepala,so aku nk kahwinkan dgn betina aku yg gelap ckit warnanya..sbb nk menghasilkan anak yg berbulu betina yg coklat gelap..skang ni bg ayam ni berkenalan dulu dgn betina yg aku pilih..nt aku update lg psl pasangan ni..

ayam jantan bulu betina

terkejut masuk reban baru..

bg couple dgn betina hutan..ori punya..

sesi perkenalan..segan2 lagi..

tengah mengibas..

2 comments:

  1. Assalamualaikum bang boleh saya dapatkan number talifon abg, saya berminat untuk membeli ayam jantan bulu bertina ,

    ReplyDelete